everything that can be…. will be!

Benny Landa, oprichter van Indigo (nu HP), zeg maar de grote man achter de digitale drukwerk revolutie, sprak begin jaren 90 met vooruitziende blik: “Everything that can be digital, will be”. Dat is nogal waar gebleken. Je zou bijna kunnen zeggen ‘Everything that can be digital…is!’

Met deze stelling in het achterhoofd zou je ook het volgende kunnen zeggen:

Everything that can be mobile will be.
Bekijk de presentaties van Immovator Cross Media Café over mobile media maar eens. Opvallen is dat door veel presentaties heen op te merken viel dat (wederom) Apple de grote aanjager in de ontwikkeling is met de toepassingen op de iPhone. In alle statistieken, tabellen en taartpunten tekent zich een sterk contrast af van vóór-  en een na de introductie van de iPhone, waarbij de apps, die je via de iTune store kunt downloaden de killer zijn.
Als we de sprekers op het event mogen geloven dan wordt 2009 het jaar van de doorbraak van mobile media.

afbeelding-7

afbeelding-6

Bron slide: Sharewire 
Kijk ook bij: Immovator 

Associëren we nog even vrolijk verder en kijken we naar het filmpje dat ik al eerder geplaatst heb van Kevin Kelly, over de volgende 5000 dagen van het internet, dan zou je ook kunnen zeggen:
Everything that can be connected will be.

En nog een stapje verder, en weer terug naar de menselijke maat, maar dan digitaal gedreven:
Everything digital that can be physical will be.

 
TNX! Artcom


TNX! Monobanda

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Archives


%d bloggers like this: